FAQ

1. Czy muszą podpisywać umowę długoterminową, aby skorzystać z usług WEBVIP?

Preferujemy wiązać się z naszymi Klientami poprzez wyniki naszych kampanii a nie długoterminowe umowy.

Z tego względu czas umowy pomiędzy naszą agencją a Twoją firmą wyniesie jedynie 3 miesiące – to czas, w którym zespół naszych specjalistów wykaże jak bardzo skuteczna będzie reklama internetowa dla Twojego biznesu. 99% naszych Klientów kontynuuje współpracę z naszą agencją po wstępnym 3-miesięcznym okresie.

Każdy Klient jest z nami tak długo, jak odczuwa wartość ze współpracy.

2. Dlaczego pierwszy okres testowy nie trwa krócej, na przykład jeden miesiąc?

Tak krótki czas jak jeden miesiąc jest niewystarczający do uzyskania dobrych rezultatów z kampanii internetowej. Pierwsze tygodnie każdej kampanii to okres na testowanie różnych formatów reklam i regularne optymalizowanie wszystkich wskaźników kampanii.

W trakcie 3-miesięcznej kampanii jesteśmy w stanie szczegółowo usprawnić nasze działania oraz docelowo wykazać maksymalne wyniki i osiągnięte efekty.

3. Czym jest konwersja?

Konwersja to wykonanie przez internautę pożądanego działania w serwisie internetowym, np. zakup online w sklepie internetowym, zapisanie się do newsletter’a, wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego, dotarcie na podstronę kontakt.

W naszej agencji przed startem każdej kampanii ustalamy jej cele oraz szacujemy prognozowane konwersje danego rodzaju do osiągnięcia. Następnie prowadzimy skrupulatną optymalizację naszych kampanii i wykazujemy zrealizowane konwersje w comiesięcznych raportach.

4. Jaką kwotę powinienem zainwestować w reklamę internetową?

W WEBVIP prowadzimy kampanie internetowe już od 1000zł netto łącznych inwestycji miesięcznie. To budżet reklamowy odpowiedni na efektywną promocję niewielkiego, najczęściej lokalnego przedsiębiorstwa. Im większa działalność, zasięg kampanii i im szerszy wachlarz usług e-marketingowych tym kwoty kampanii internetowych są wyższe i sięgają nawet kilkunastu tysięcy złotych wzwyż.

Zalecamy rozpoczęcie inwestycji w reklamę internetową od niższych kwot przez 3-miesięczny okres, w którym zespół naszych specjalistów wykaże jak bardzo skuteczna będzie reklama internetowa dla Twojego biznesu. Następnie, gdy pierwsze wyniki kampanii będą odczuwalne i satysfakcjonujące, doradzamy zwiększenie budżetu i w konsekwencji zapewnienie jeszcze większych wyników reklamowych. Dla każdego Klienta przygotowujemy indywidualne propozycje najskuteczniejszych form reklamy dla danego biznesu wraz z wyceną.

Skontaktuj się z nami – chętnie przygotujemy konkretną propozycję reklamy internetowej dla Twojej firmy oraz szczegółowy kosztorys.

5. Z jakiej formy reklamy internetowej powinna skorzystać moja firma?

Usługi reklamy internetowej dobierane są indywidualnie do danego biznesu, zasięgu działania przedsiębiorstwa oraz celu, jaki zamierza osiągnąć. Nasi doradcy przygotowują indywidualne propozycje najskuteczniejszych form reklamy dla danego biznesu wraz z wyceną.

Skontaktuj się z nami – chętnie przygotujemy konkretną propozycję reklamy internetowej dla Twojej firmy oraz szczegółowy kosztorys.

6. Mam firmę usługową i chcę zwiększyć w niej sprzedaż. Z jakiej formy reklamy internetowej mam skorzystać?

Najbardziej skuteczną pod względem sprzedażowym formą reklamy internetowej jest kampania linków sponsorowanych Google AdWords, a więc reklamy wyświetlane wśród wyników Google na konkretne zapytania wpisywane do wyszukiwarki przez Twoich potencjalnych Klientów.

Jej przewaga nad innymi usługami e-marketingowymi polega na natychmiastowym dotarciu do osób, które poszukują w Google dokładnie Twoich usług. Jednocześnie kampanie linków sponsorowanych zapewniają błyskawiczne efekty w postaci wzrostu odwiedzin na Twojej stronie WWW i kontaktów od potencjalnych, nowych Klientów.

Dowiedz się więcej tutaj o kampaniach linków sponsorowanych Google AdWords.

Świetnym uzupełnieniem kampanii linków sponsorowanych jest remarketing - forma reklamy internetowej polegająca na wyświetlaniu reklam graficznych (banerów) na różnych stronach i portalach przyszłym Klientom, którzy odwiedzili wcześniej Twoją witrynę, ale nie wykonali na niej oczekiwanego działania.

7. Czy w czasie kampanii będę miał dostęp do statystyk strony?

Jak najbardziej. Jeśli dotychczas Twoja strona internetowa nie miała zainstalowanych statystyk Google Analytics to przed startem kampanii pomożemy Ci takie statystyki zainstalować. Oczywiście otrzymasz również dostęp do tych statystyk, a także będziesz mógł w nich w dowolnym momencie przeglądać wyniki kampanii prowadzonych przez nasz zespół.

WEBVIP Dostarczamy e-sukces

ul. Gdyńska 31/33
61-016 Poznań

Zadzwoń:
+48 533 995 633

Zobacz co u nas:
Facebook