Średni koszt kliknięcia (Śr.CPC)

CPC z ang. Cost Per Click - koszt za kliknięcie. Średnia opłata za kliknięcie w reklamy linków sponsorowanych. Śr. CPC to suma kosztu wszystkich kliknięć podzielona przez liczbę kliknięć.

Przykład: Reklama zostaje kliknięta dwa razy. Jedno kliknięcie kosztuje 0,60 PLN, a drugie 1,20 PLN. Średni CPC tych kliknięć to 0,90 PLN.

 

Tanie kliknięcia - wysokie wyniki. Reklamy na telefony komórkowe - to działa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do góry

Strona korzysta z plików cookies w celach analitycznych i reklamowych według zasad opisanych w Polityce prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Tak, rozumiem